31 Δεκεμβρίου 2009

Καλή Πρωτοχρονιά


Ένας  καινούργιος  χρόνος.
Τι  μας  περιμένει?
Τι  θα μας φέρει?
 Όνειρα?
 Φλοδοξίες?
 Έρωτες?
Αινίγματα?.....

"Τασος  Λειιβαδίτης"

Απόγευμα πρωτοχρονιάς ψυχή στους δρόμους.
Μονάχα κάτι γκρίζο παλαιό καινούργιου χρόνου…

Απόγευμα πρωτοχρονιάς ψυχή στους δρόμους
μόνο κλειστά μεγάλα γκρίζα παράθυρα
κι ένα φτωχό χιονόνερο που ζητιανεύει χιόνι.



Κικής Δημουλά-"το κοριτσάκι με τα σπίρτα"


Σε λίγες ώρες ο παλιός χρόνος, θα παραδώσει την σκυτάλη στον καινούριο..άλλος ένας χρόνος θα πάει να συναντήσει αυτούς που πέρασαν..και είναι τόσοι πολλοί!! Κι'εμείς θα υποδεχτούμε το 2010 με ευχές,και με την ελπίδα να είναι μια καλή χρονιά.
 
  Η νέα χρονιά ας φέρει Υγεία και Αυτογνωσία. Αγάπη προς τον καθένα και Ειρήνη σε όλον τον κόσμο.

Καλή  Πρωτοχρονιά! 

34 σχόλια :

  1. καλη χρονιά να εχεις το 2010
    να σου ταξει 10 και να σου φερει 20

    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος31/12/09, 2:37 μ.μ.

    Καλή Πρωτοχρονιά και Χρονιά με Υγεία, Χαρά, Ζωή, Χρώμα και τόση Αγάπη όση μπορείς να δεχτείς και να δώσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απο καρδιάς ευχομαι οτι καλύτερο για τον καινούργιο χρόνο.

    Αρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στου νέου χρόνου την αυγή τη σκέψη μου θα στείλω να πάει να πει χρόνια πολλά σ' ένα καλό μου φίλο

    Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 2010 Ευχές απο καρδιάς καλή μου φίλη!!!! Καλή χρονιά!! Ευτυχισμένο το 2010 με Υγεία και Αισιοδοξία για τα καλύτερα που έρχονται.... Φιλί Γλυκό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλή χρονιά, υγεία ευτυχία και ότι επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΑΖΕΙ Η ΨΥΧΗ.
    ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ
    ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΤΙΣ ΣΤΕΛΝΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ.
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ 2010 ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ TΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kαλή χρονιά Γιάννη με υγεία πάνω απ' όλα!

    Ας μη μου φέρει τόσα πολλά..λίγα μα καλά!

    Σε ευχαριστώ απο καρδιάς!

    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με βρήκε αρρωστούλα οδοιπόρε μου..

    Χμ..άρα πολλή αγάπη!! :)

    Σ'ευχαριστώ πολύ, τις καλύτερες μου ευχές, για μια χρονιά όπως την ονειρεύτηκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αρη μου σ'ευχαριστώ και απο 'δω..μέσα και απο την δική μου καρδιά, σου εύχομαι το 2010 να είναι πολύ όμορφος χρόνος για σένα μα και όσους αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. BbisbosS
    Πρωτοχρονιάτικες ευχές
    πέμπω χαράς κι υγείας
    Δημιουργίας ομορφιάς
    αγάπης κι ευτυχίας!

    Καλή χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή χρονιά Ρία μου,ό,τι καλύτερο και για σένα γοργόνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. mar9659
    Σ'ευχαριστώ πολύ.. και για σένα το 2010 να είναι μια πολύ όμορφη δημιουργική χρονιά με πολύ πολύ όμορφες στιγμές,γιατί αυτές είναι που μένουν!

    Και δικό μου γλυκό φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή μου evelina, 2010 Ευχές να μας συντροφεὐουν και ας γίνουν οι δύσκολες μέρες…μέρες λαμπερές, μέρες που θα βασιλεύει η αισιοδοξἰα!

    Ο νέος χρόνος να φέρει στην ψυχή σας αγάπη και χαρά!

    Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Kαλη χρονια γεματη ασφυκτικα με μοναδικες και αξεχαστες στιγμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή χρονιά να έχουμε Μαργαρίτα μου ... υγεία , χαρά , κι εκείνη την πολυπόθητη αίσθηση πληρότητας κι αγάπης θα σου ευχηθώ !!!

    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαργαριτουλα μου, σου ευχομαι το 2010 να σου φερει οσο πιο πολυ αγαπη και ευτυχια αντεχεις!!
    Με πολυ αγαπη και πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος4/1/10, 10:55 π.μ.

    προσθεσαμε το banner σου στο blog μας..! αν θες κανε κ εσυ το ιδιο!
    μπες να το δεις..!

    http://cratermusic.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος4/1/10, 5:15 μ.μ.

    Σου δίνω μόνο δυο ευχές
    για τον καινούργιο χρόνο
    πάμπλουτη να είσαι στη χαρά
    και πάμφτωχη στον πόνο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλή μας χρονιά σκορπισμένες μου σκέψεις..ελπίζω δλδ..γιατί μόλις συνήλθα λιγάκι!

    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. #lockheart# καλή χρονιά γεμάτη απο τέτοιες στιγμές και για σένα κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή χρονιά Ηλία μου!!
    Αχ,αυτη η πολυπόθητη αίσθηση πληρότητας..η αγάπη πάντα ευπρόσδεκτη Ηλία,ακριβώς το ίδιο θα σου ευχηθώ..πληρότητα και αγάπη!!

    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Cassiel γλυκό μου αγγελούδι..ότι αφορά την αγάπη,νομίζω ότι αντέχω το..βάρος της όσο κι αν είναι..την ευτυχία απλά την προσδοκώ και την αποζητώ εκεί που πολλές φορές ξεχνάμε να ψάξουμε..στα μικρά,στα απλά,μα στα τόσο όμορφα της ζωής.

    Εχεις και την αγάπη μου και τα φιλιά μου..μόνο που είναι λιγάκι αρρωστούλικα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. MetaLand Kαλή μας χρονιά!

    Πιστεύω να είδες και το δικό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μέχρι τώρα καλέ μου ανώνυμε ο καινούργιος χρόνος μόνο πόνο μου έφερε..μετά απο πέντε φρικτές μέρες,μόλις πριν απο λίγο ανακουφίστηκα λιγάκι!
    Ελπίζω να πιάσουν οι ευχές σου και απο δω και πέρα να είναι περισσότερες οι χαρές!

    Σ'ευχαριστώ πολύ ελπίζω και εύχομαι να είναι ενας πανέμορφος χρόνος και για σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλή χρονιά σου ψυχούλα μου.
    Υγεία και χαρά..
    Μόνο χαρούμενες στιγμές από εδώ και μπρος.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. "Γιατί το Εμείς ειναι καλύτερο απ το Εγω" ....

    Περασα να ρωτησω τι κανεις και να ευχηθω να περνας καλά οπου κι αν εισαι.

    Αρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τελευταία συνέβησαν πολλά απρόβλεπτα μικρούλη μου..όμως όλα καλά τώρα!

    Σε ευχαριστώ πολύ που δεν με ξεχνάς..σύντομα θα είμαι και πάλι εδώ καλέ μου φίλε!

    Γλυκό φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. "Γιατί το Εμείς ειναι καλύτερο απ το Εγω"

    Το πιστεύω απόλυτα αυτο Αρη μου..και σε ευχαριστώ πολύ που συμβάλεις στο να είμαστε εμείς!

    Είμαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ που με νοιάζεσαι κι εσύ να είσαι πάντα καλά Άρη μου και να περνάς πάντα όμορφα!

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κοριτσάκι μου συγγνώμη που σε προσπέρασα μα μπαίνω τόσο βιαστικά πια..που δεν πρόσεξα την τόσο όμορφη παρουσία σου!

    Αν και η χρονιά ξεκίνησε αρκετά δύσκολα μπορώ να πω..τώρα όλα φαίνονται καλύτερα! :)

    Υγεία, η ομορφότερη ευχή κοριτσάκι,όλα τα άλλα επονται!

    Να είσαι πάντα καλά και να περνάς πολύ πολύ όμορφα!!

    Γλυκό φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΑ ΤΩΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μαργαριτούλα που χάθηκες; Σου έβαλα απουσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κι είμαστε ακόμα ζωντανοί…
στη σκηνή,
σαν ροκ συγκρότημα…κι αν μας αντέξει το σκοινί…θα φανεί στο χειροκρότημα.