13 Φεβρουαρίου 2010

Ποια μάσκα να φορέσω?

"Θα του βγάλω τη μάσκα, όπως θα βγάλω και ’γω τη δική μου, και θα κοιταχτούμε, αυτή τη φορά πρόσωπο με πρόσωπο, δίχως πέπλα και δίχως ψέματα…" (Gaston Leroux, Το φάντασμα της όπερας).

Μάσκες παντού, όλοι φοράνε μάσκες.
Χρώματα. Νεκρά χρώματα..και τα χαμόγελα?..ψεύτικα,πλαστικά και αυτα!

Μάσκες παντού. Όλοι διαλέξαμε  από μία μάσκα.
Και υπάρχουν σε πολλά χρώματα, σε πολλές γκριμάτσες.
Άκαμπτες και διαχρονικές πάντα.

Και αν κάποια φορά ξεχαστούμε και βγούμε χωρίς την μάσκα μας,υπάρχει διαφορά?..ψυχρά χαμόγελα,ψυχρές και οι ματιές..
Αναρωτιέμαι,σε ποια εποχή ζούμε..της Μάσκας να την πώ?
Υπάρχει κανείς που να λέει αυτό που νιώθει,αυτό που πραγματικά θέλει να πει?
Ακατανόητα λόγια,λόγια που αποκοιμίζουν τα πλήθη.

Μάσκες..που έχουν και ωραίο ύφος!
Νομίζω,έτσι εξηγούνται όλα!
Πλέον το ύφος υπερτερεί..

Και αληθεια ποια μάσκα πρέπει να φοβόμαστε περισσότερο?..αυτη που θα φορέσουμε αυτές τις μέρες λόγω καρναβαλιού,ή αυτη που φοράμε τις υπόλοιπες 360 ημέρες?
 Μα  οι  αποκριάτικες μάσκες, δεν είναι επικίνδυνες,δηλώνουν αμέσως την ταυτότητα,
οι άλλες είναι οι επικίνδυνες, που αλλάζουν ανα πάσα στιγμή,έτοιμες για κάθε περίσταση.
Και αυτές είναι που δεν πέφτουν,κυκλοφορούν σε καθημερινή βάση πλέον.
Μεθαύριο οι Αποκριές θα είναι παρελθόν..μα εσύ.. και εγώ,τι κι' αν κρύψουμε την αποκριάτικη μάσκα μας στο πατάρι?
Μπορούμε να την ξεριζώσουμε από μέσα μας?
Να πετάξουμε από πάνω μας το μακιγιάζ,το ψεύτικο προσωπείο με το ψεύτικο χαμόγελο ή την ψεύτικη θλίψη..αλήθεια μπορούμε?

Δικοί μου προβληματισμοί..εσείς, μη με πάρετε και πολύ στα σοβαρά ...αυτες τις "τρελές" μέρες να τις χαρείτε όσο καλύτερα μπορείτε!

Καλές  Αποκριές!!

14 σχόλια :

  1. ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΑΣΚΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΣΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος14/2/10, 12:35 π.μ.

    Τα μάτια δύσκολα κρύβονται σε μάσκες... άφησε τα να σε οδηγήσουν εκεί που πρέπει...

    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ναι λοιπον..ζουμε στη εποχη της "μασκας"...
    της υποκριτικης τεχνης του μη φαινεσθαι...

    σε φιλω,να περασεις τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς την !!!! :)))

    Άναψαν και πάλι τα φώτα στο σπιτικό σου και πολύ χαίρομαι γι αυτό Μαργαρίτα μου .... πέρασα και προχτές βιαστικά και διάβασα την προηγούμενη ανάρτησή σου αλλά δεν θέλω να σχολιάζω βιαστικά όταν περνάω από εδώ .... καταλαβαίνω αυτό που έγραψες , είδα προχτές σε blog φίλου το link για το δικό μου και τότε κατάλαβα ότι πέρασαν πέντε βδομάδες από τότε που έγραψα κι εγώ ...τι έγραψα δηλ , μια τεμπέλικη ανάρτηση με φωτογραφίες έκανα :) ...σε κάθε περίπτωση η επικοινωνία και η έκφραση δεν πρέπει να γίνονται αγγαρεία κι υποχρέωση .... θέλουν τις ολοδικές τους στιγμές ...άλλωστε όταν πρέπει ξέρουν να τις απαιτούν .

    Μάσκες λοιπόν , και ένας μασκοφόρος σαν κι εμένα θα ήθελε να την βγάλει εδώ μέσα που νιώθει την αλήθεια τής οικοδέσποινας .

    Αγοράζουμε στα παιδιά μας τις πρώτες τους μάσκες από νωρίς και ξοδεύουμε τόσο χρόνο για να μάθουν να τις χρησιμοποιούν και να τις αλλάζουν κατά το δοκούν ...θέλουμε να πετύχουν σ αυτή την κοινωνία με τους δικούς της ορισμούς τής επιτυχίας και τα δικά της εφήμερα βραβεία .... ξέρουμε ότι δεν χρειάζονται αρχές κι αξίες για να "πας μπροστά" , μόνο θέληση και η ενεργητικότητα θα σου προσφέρουν τα δώρα που μάθαμε να κυνηγάμε .... έτσι αναλωνόμστε εκεί χαμένοι σε νοητικές ομίχλες που δεν θα αρνηθώ ότι έχουν κι αυτές τη γοητεία τους ....για λίγο όμως .

    Ξεχνάμε τις ιδιότητες των μασκών ... πως μια μάσκα που φοράς πολύ καιρό προκαλεί επιλεκτικές αμνησίες και στο τέλος αντικαθιστά το αληθινό πρόσωπό σου ..... ευτυχώς που αυτό το τελευταίο σε κάποιους επαναστατεί κάποτε και απαιτεί την επανεμφάνισή του αναλαμβάνοντας όλα τα ρίσκα .... ναι , το να την βγάλεις είναι πολύ πιο δύσκολο από το να τη φορέσεις .

    Θα μου επιτρέψεις να πάρω εγώ τα λόγια σου στα σοβαρά και να σου πω ότι χαίρομαι γι αυτή σου την πάντα επίκαιρη ανάρτηση .

    θα σου ευχηθώ να έχεις ένα πολύ όμορφο διήμερο μπροστά σου Μασγαρίτα μου με πολλά πολλά χαμόγελα !!!

    Φιλιά και να μην χάνεσαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στο καρναβάλι της καθημερινότητας οι μάσκες είναι κολλημένες γερά στο πρόσωπό μας και διαποτίζουν την ψυχή μας. Θυμάμαι χαρακτηριστικά έναν «πλανητάρχη που φορούσε την μάσκα του καου μποϋ στην καθημερινότητα του.

    Μπορούν νομίζω να ξεκολλήσουν, πρώτον αν το θέλουμε πραγματικά και δεύτερο αν μάθουμε να τις παρατηρούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. στη εποχή που η υποκριτική ειναι προνόμιο πολλων η μασκες χανουν την ενοιά τους '
    ολοι μαθαίνουν απο μικροί πως να δινουν την εικονα που πρέπει να έχουν και όχι την δική τους για να ωφεληθούν δοξα χρημα κτλπ

    χαμογέλα σου πάει και ασε τα παγωμένα χαμόγελα
    στους άλλους

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πέσαμε πολλές φορές πάνω τους,δυστυχώς μικρούλη μου και θα συναντήσουμε και πολλές ακόμη στο δρόμο μας..μα ευτυχώς για εμας τις περισσότερες μάθαμε να τις ξεχωρίζουμε!

    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα μάτια δύσκολα κρύβονται σε μάσκες..τα αφήνω οδοιπόρε μου μα υπήρξαν και φορές που με οδήγησαν λάθος..ακόμη και αυτα μπερδεύτηκαν..

    Χαρηκα πολύ για το πέρασμά σου!
    Και δικό μου φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ηλία μου καλώς σε βρίσκω και πάλι..

    Πέρασα και άναψα το μικρό φωτιστικό που έχω στο παράθυρο, που κοιτάει προς τα παράθυρα των φίλων μου..έτσι για να τους καθησυχάσω και να μην ανησυχούν πια για μένα.
    Τα υπόλοιπα φώτα θα παραμείνουν κλειστά Ηλία μου..μη με ρωτήσεις για πόσο,δεν ξέρω να σου απαντήσω.
    Μετά απο δυο χρόνια και κάτι στο διαδυκτιακό χώρο νιώθω την ανάγκη να απομακρυνθώ για κάποιο διάστημα..
    Δεν θέλω να κάνω βιαστικές αναρτήσεις ούτε να περνάω βιαστικά απο τις σελίδες ανθρώπων που εκτιμώ βαθύτατα..το καταλαβαίνεις απολυτα εσύ αυτο.

    "Ξεχνάμε τις ιδιότητες των μασκών πως μια μάσκα που φοράς πολύ καιρό προκαλεί επιλεκτικές αμνησίες και στο τέλος αντικαθιστά το αληθινό πρόσωπό σου".

    Ακριβώς Ηλία..κι εγω δεν θα ήθελα ποτέ και για τίποτα να χάσω το αληθινό μου πρόσωπο ή να το κρύψω κάτω απο οποιαδήποτε μάσκα..

    Δεν σου κρύβω όμως ότι αυτό που με τράβηξε σε σένα ήταν η "μάσκα" σου,όταν σε πρωτοείδα στης dee dee..γιατί εγω είδα πίσω απο την μάσκα,και αυτο που είδα ήταν πολύ όμορφο!

    Υπάρχουν άνθρωποι που αγαπώ πολύ εκτος διαδυκτίου που τους έχω παραμελήσει και νιώθω πολύ άσχημα γι'αυτο..πρέπει να κερδίσω τον χαμένο χρόνο πριν είναι αργά!

    Κι εσύ να περνάς πάντα όμορφα καλέ μου φίλε!
    Γλυκό φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τον θυμάμαι κι εγω αυτον τον κύριο delta..

    Πριν μερικά χρόνια ξέρεις τι εκαναπολύ συχνά?..μετά απο μια μεγάλη βόλτα στην παραλία του Λευκού πύργου κατέληγα σε κάποιο παγκάκι της πλατείας Αριστοτέλους να παρατηρώ τα πρόσωπα των ανθρώπων που πέρναγαν απο μπροστά μου..θλίψη με κυρίευε σχεδόν πάντα Delta μου..μια μέρα κοιτάζοντας κάποιο πρόσωπο τρόμαξα μάλιστα τόσο πολύ που δεν ξαναπήγα ποτέ εκεί..τωρα μόνον για καφεδάκι με φίλες.:)

    Nα είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ..της υποκριτικης τεχνης του μη φαινεσθαι,και πόσο άσχημο αυτο lockheart μου..

    Και δικό μου γλυκό φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το πιο ζεστό μου χαμόγελο αφήνω για σένα Γιάννη,και σου εύχομαι τα καλύτερα!
    Είμαι σίγουρη πως κάποια στιγμή θα λέω με καμάρι..
    -είναι φίλος μου αυτος ο Ποιητής!

    Γλυκό φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.ΜΠΗΚΕ Η ΑΝΟΙΞΗ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κι είμαστε ακόμα ζωντανοί…
στη σκηνή,
σαν ροκ συγκρότημα…κι αν μας αντέξει το σκοινί…θα φανεί στο χειροκρότημα.