9 Ιανουαρίου 2011

Ο τρελός..

"Με ρωτάς γιατί γίνηκα τρελός.
Να το πως: 
Μια μέρα,καιρό,καιρό πριν γεννηθούν πολλοί Θεοί,ξύπνησα απο βαθύ ένα ύπνο κι ανακάλυψα πως όλες μου οι μάσκες είχαν κλεφτοί - κι οι εφτά μάσκες που είχα φτιάξει και που είχα φθείρει μεσ'σε εφτά ζωές - τότες έτρεξ'αμασκοφόρετος μεσ'από ανθρωπόβριθους δρόμους κραυγάζοντας "κλέφτες κλέφτες τρισκατάρατοι κλέφτες" Άντρες , γυναίκες με περιγέλασαν και κάποιοι τρέξανε στα σπίτια τους,σκιαγμένοι απο μένα.
 Κι'όταν έφτασα στην αγορά, ένας νιος σκαρφαλωμένος σε μια στέγη φώναξε "είναι τρελός".Σήκωσα τα μάτια να τον αντικρίσω , ο ήλιος φίλησε το γυμνό μου πρόσωπο για πρώτη φορά.Για πρώτη φορά ο ήλιος φίλησε το γυμνό μου πρόσωπο κι η ψυχή μου φλογίστηκε απο αγάπη για τον ήλιο,και δεν ήθελα τις μάσκες μου πια τώρα.Και σάμπως μέσα σ΄΄εκσταση φώναξα
"Ευλογημένοι,ευλογημένοι, οι κλέφτες που 'κλεψαν τις μάσκες μου" Έτσι γίνηκα τρελός "
Γνωρίζω τα πρόσωπα γιατί κοιτάζω πίσω από την πλέξη που υφαίνει το δικό μου μάτι και ατενίζω την πέρα πραγματικότητα." Khalil Gibran"

 Ανιδιοτελής Νους, και  Αφηρημένη Σκέψη,που του επιτρέπει τη
σύλληψη των ανωτέρων, φιλοσοφικών Ιδεών και Αληθειών.
Είναι αυτό που επιτρέπει στον άνθρωπο να κοιτάζει προς τα πάνω,
ψηλά, «προς τα άστρα» και που τον κάνει να είναι αληθινά Άνθρωπος.
(άνω-θρώσκω, ανυψώνομαι προς τα πάνω).
Αλήθεια υπάρχουν αυτοί οι "τρελοί"στις μέρες μας?...

16 σχόλια :

  1. καλώς το κορίτσι!
    που χάθηκες εσύ;
    καλή χρονιά, με υγεία, αγάπη και ευημερία!

    πάντα με μια τρυφερή διδακτική ιστορία η μαργαρίτα.
    αλιμονο, δεν υπάρχουν πια τέτοιοι τρελλοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς σε βρήκα γοργόνα
    Στη ζωή ίσως?...:)
    Δεν σε ξέχασα όμως,σου είχα στείλει ένα..περιστέρι με ευχές..δεν πιστεύω να χάθηκε στα σύννεφα? :)
    Καλή χρονιά να έχουμε με όλα όσα ανέφερες!

    Είχα κάνει και παλιότερα ανάρτηση με τον "τρελό" του Γκιμπράν...αλλά αυτός ο "τρελός" πάντα θα είναι επίκαιρος Ρία μου και δυστυχώς...ουτοπικός,όπως αντιλήφθηκες και εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΕΜΑΤΗ ΚΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.ΑΦΗΝΩ ΞΑΝΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.

    ΠΟΛΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή εβδομάδα σκρουτζάκο μου!

    Αν κάτι αξίζει είναι να φτιάχνουμε όμορφες στιγμές..αυτο εύχομαι για σένα,το 2011 να φτιάχνεις μόνο όμορφες στιγμές!

    Και επίκαιρη πάντα θα έλεγα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άνθρωπε,
    που γυρνάς - που κοιτάς ;

    Τον τρελό θέλω να φτάσω,
    μην με περιγελάς !

    Μα δεν υπάρχουν σήμερα τρελοί ;
    Ας βγάλουμε τις μάσκες !
    Ας προσπεράσουμε την προσποιητή ντροπή !

    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΒΡΕ....ΣΟΥΣΟΥΡΑΔΑ !!!
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.......................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάνω κάτω δεξιά αριστερά...και πάντα αφηρημένα και αδιάφορα σκορπισμένες μου σκέψεις!!
    Μέσα του αλήθεια, πότε θα αντέξει να κοιτάξει?..ίσως έτσι και καταφέρει να φτάσει εκείνον τον τρελό, τον αγαπημένο τρελό...και ξέρεις?είναι πολλοί αυτοί που δηλώνουν τρελοί αλλά οι περισσότεροι είναι..γιαλαντζί!

    Όχι δεν σε περιγελώ..σε χαίρομαι!

    Σουσουράδα?..μα σουσουράδα?
    Καλή εβδομάδα να έχουμε...άκου σουσουράδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος17/1/11, 2:07 μ.μ.

    Το πεφταστέρι πέφτει.
    Μια μέρα πικρή.

    Επώνυμος ανώνυμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να υποθέσω ότι δεν πρόλαβες να κάνεις ευχή,βλέποντάς το να πέφτει?...

    Μη λυπάσαι για καμία πικρή μέρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πέρασα ν' αφήσω τα χρόνια μου πολλά
    σ' ένα πολύ αγαπημένο μου λουλούδι μου!!!!

    κάθε χαρά και ευτυχιά μαργαριτούλα μου
    από καρδιάς ****

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. AΡΓΗΣΑ ΝΑ ΕΡΘΩ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΑΦΗΝΩ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ ΓΕΜΑΤΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.
    ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος31/1/11, 4:57 π.μ.

    ¨Χρόνια σου Πολλα¨

    http://i478.photobucket.com/albums/rr141/carlyelleson/Daisies.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαργαριτούλα μου!!!

    Σευχαριστώ πολύ πολύ..από καρδιάς!

    Ενα τεράστιο μαργαριταρένιο φιλί για σένα*******

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Tι κι αν άργησες μικρούλη?..είσαι από κείνους που δεν ξεχνάνε και αυτο είναι που έχει σημασία!

    Σε ευχαριστώ πολύ καλέ μου φίλε!

    Γλυκό φιλί*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σ' ευχαριστώ πολύ!

    θα τις βάλω στο..βάζο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος14/2/11, 11:32 μ.μ.

    Καλησπερα,

    Τρελοι μαλλον δεν υπαρχουν πια δεσποινις, μονο μερικοι "παλιατσοι" που ειναι και επικαιροι.

    Πολυ ομορφο το post παντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα..δεν μου αρεσει να αποκαλω καποιον ανωνυμο,αν θελεις αφησε καποιο ονομα..κατι για να σε ξεχωριζω,οτι να'ναι..

    Δυστυχως αλλα εχω την ιδια αποψη μαζι σου δεν υπαρχουν πια τρελοι..παλιατσοι ναι,και μαλιστα πολυ πολυ επικαιροι οπως πολυ σωστα επισημανες!

    Το κειμενο ειναι απο το βιβλιο του
    Khalil Gibran "ο τρελος" πολυ αγαπημενο μου..χαιρομαι που σου αρεσε.

    Καλο σου βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κι είμαστε ακόμα ζωντανοί…
στη σκηνή,
σαν ροκ συγκρότημα…κι αν μας αντέξει το σκοινί…θα φανεί στο χειροκρότημα.