15 Ιουλίου 2009

Για τη μουσική


Κάθισα πλάι σε μια κοπέλα που η καρδιά μου αγαπάει,

κι άκουγα τα λόγια της….

Η μαγευτική φωνή της Αγαπημένης μου μπήκε στην καρδιά μου.

Τούτη είναι η μουσική, ω φίλοι μου,

γιατί την άκουσα μέσα απ’ τα στενάγματά εκείνης που αγαπούσα…

Με τα μάτια της ακοής μου, είδα την καρδιά της Αγαπημένης μου.


Θεϊκή μουσική

Κόρη της ψυχής του Έρωτα

Δοχείο της πίκρας και της Αγάπης

Όνειρο της ανθρώπινης καρδιάς

Καρπέ της θλίψης


Ανθί της ευτυχίας, ευωδιά και

Μπουμπούκι της χαράς

Γλώσσα των εραστών

Που φανερώνεις μυστικά

Μάνα των δακρύων του κρυφού έρωτα

Εμπνεύστρια ποιητών…

Ενότητα σκέψης μέσα

Σε κομμάτια από λέξεις

Που παίρνεις ομορφιά

Και πλάθεις έρωτα

Κρασί της χαρούμενης καρδιάς

Μέσα στον κόσμο των ονείρων…


Ω μουσική!!


Στα βάθη σου αφήνουμε τις καρδιές

Και τις ψυχές μας

Εσύ μας δίδαξες να βλέπουμε με τ’ αφτιά μας

Και ν’ ακούμε με τις καρδιές μας.


ΧΑΛΙΛ ΓΚΙΜΠΡΑΝ

18 σχόλια :

  1. Έχω πολύ καλή σχέση με τη μουσική.
    Σχέση εξάρτησης θα έλεγε.
    Δε μπορώ να ζήσω χωρίς μουσική.
    Δε μπορώ να φανταστώ τις στιγμές μου γυμνές από μουσική.
    Καλημέρα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ωραιο κ αυτο το μπλογκ..
    ποιος μπορει να ζησει χωρις μουσικη,.κανενας μας..
    θα τα λεμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χωρίς μουσική ,είναι σαν να παραιτήσε απο την ίδια την ζωή.'Ασε που η μουσική εξημερώνει και την πιό ατίθαση ψυχή καλή μου φίλη ,αρκεί να είναι ποιοτική φυσικά.....σε οποιοδήποτε είδος της.Πολύ καλή ανάρτηση!!Γλυκό φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Μαργαρίτα.
    Πολλοί άνθρωποι μπορεί να μην αισθάνονται ολοκληρωμένοι για διάφορα πράγματα στη ζωή τους όταν τους λείπει κάτι.
    Εγώ πάλι,δε μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να ξυπνήσω το πρωί χωρίς μουσικη,έστω και για ένα λεπτό,ν'ακούσω μια νότα,φρίκη,όλη η μέρα πάει ανάποδα!
    Πολύ όμορφη ανάρτηση,νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καθε ξεχωριστη στιγμή χαρας , λύπης, ελπίδας παντα την συνδεουμε μ ενα τραγουδι , μια μελωδία...
    Μια νοτα ειν αρκετη για να φερει στο μυαλό καταστάσεις που βιώσαμε , ονειρα που καναμε , αγάπες που ζήσαμε...
    Η Μουσική ειναι ΖΩΗ.

    Την καλησπέρα μου

    Αρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ούτε εγω κοριτσάκι,δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς μουσική..και είναι κάτι στιγμές που μόνο η μουσική τις μερώνει..

    Καλη σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. mar9659 Εξημερώνει τα ήθη και τα..πλήθη!

    Όπως είπες κι εσύ έχει τη δύναμη να τιθασεύσει και την πιο ατίθαση ψυχή!

    Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι γλυκό,και δικό μου φιλί..συνοδευμένο με νότες! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Laplace
    Kανένας!!..το ίδιο πιστεύω κι εγω.

    Σ'ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια..φυσικά και θα τα λέμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Νάντια..μα,υπάρχει κάποιος που να μην αγαπάει τη μουσική?

    Σε όλες τις στιγμές μας,όμορφες ή άσχημες κοριτσάκι.

    Κι εσυ να 'σαι πάντα καλά :)
    Φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η Απολλώνια Τέχνη,που οι εννέα Μούσες επέλεξαν να φέρει το όνομά τους.

    Αλλωστε όταν οι ποιητές όρισαν ρόλους στις εννέα μούσες,δεν είναι τυχαίο που μούσα της μουσικής όρισαν την Ευτέρπη, τη Δωρήτρια της Ευχαρίστησης.

    "Μια νοτα ειν αρκετη για να φερει στο μυαλό καταστάσεις που βιώσαμε , ονειρα που καναμε , αγάπες που ζήσαμε...
    Η Μουσική ειναι ΖΩΗ".

    Ακριβώς έτσι Άρη μου!
    Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. η μουσική με κάνει να ξεχνάω ποιοι με ξέχασαν
    με κάνει να θυμάμαι ποιους ξέχασα
    με κάνει να σκέφτομαι πως αν θέλω να μην είμαι μόνος πρέπει ν αγαπάω

    καλη σου νύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΘΕΙΚΗ !
    ΤΟ ΕΙΔΟΣ.......
    ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠ'ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ !
    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ ΛΟΥΛΟΥΔΑΛΚΙ......
    ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΛΑΤΟΠΙΠΕΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ.
    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ..Σε κάνει να θυμάσαι ποιους ξέχασες,το έχει κάνει και σε μένα αυτο Γιάννη, και τότε, την ευγνωμωνώ για τις μνήμες που ξύπνησε.

    Να έχεις ενα πολύ όμορφο μουσικό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γύρισες!! :)..

    Κάπου είχα διαβάσει ότι:μετά την επιστήμη η μουσική είναι εκείνη που δύναται να εκφράσει αυτό που δεν μπορεί να περιγραφεί"

    Καλό καλοκαίρι σκέψεις σκορπισμένες μου,διακοπές ακόμη,αλλά κάτι διήμερες αποδράσεις τις έχω κάνει!

    Φιλιά πολλά..θα μιλήσουμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σ'ευχαριστώ μικρούλη..και όχι μόνο το αλατοπίπερο θα έλεγα!

    Καλό Καλοκαίρι Σκρουτζάκο,κι εσύ να περάσεις πολύ όμορφα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κι είμαστε ακόμα ζωντανοί…
στη σκηνή,
σαν ροκ συγκρότημα…κι αν μας αντέξει το σκοινί…θα φανεί στο χειροκρότημα.